شیر ظرفشویی
مرکز کنترل بیماری‌ها و مؤسسه ملی بهداشت گزارش می‌دهند که ویروس کرونای جدید (SARS-CoV-2) که باعث COVID-19 می‌شود، می‌تواند تا سه روز روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ زنده بماند و از طریق افرادی که سطوح آلوده را لمس می‌کنند، منتقل می‌شود.
خانه شما پر از چنین سطوحی است که تقریباً همه افراد خانه شما آن را لمس می کنند، از کلید چراغ جلوی در گرفته تا شیر آشپزخانه و دستگیره یخچال تا اهرم های فلاش توالت. اینها انواع سطوحی هستند که CDC توصیه می کند روزانه تمیز و ضدعفونی شوند. آن را به لیست رو به رشد وظایف خود اضافه کنید که توسط یک سرپناه در محل تحمیل شده است.
هنگامی که این بیماری همه گیر از بین برود، بسیاری از صاحبان خانه به این فکر می کنند که محل سکونت آنها در این دوره چقدر به آنها خدمات ارائه می دهد. چه چیزی می‌توانست بهتر، آسان‌تر، نگهداری کمتر و اعصاب کمتری داشته باشد؟ یکی از تغییراتی که احتمالاً قابل تامل است، اجرای سطوح بدون لمس است.
انواع مختلفی از محصولات هندزفری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از پروژه‌های آخر هفته ساده انجام دهید که می‌توانید همین الان به صورت آنلاین سفارش دهید و در صورت داشتن مهارت، خودتان آن را نصب کنید تا عناصر پیچیده‌تر برای اضافه کردن در بازسازی آینده. در اینجا 10 موردی است که باید برای خانه خود فکر کنید.
با یک استثنا، این لیست شامل بسیاری از محصولاتی که می‌توانید با کنترل صوتی، برنامه‌های تلفن هوشمند و سیستم‌های فناوری خانه هوشمند کار کنید، نمی‌شود. این موارد گزینه های شما را به شدت به پوشش پنجره ها، سیستم های دوش، امنیت خانه، آبیاری، کنترل آب و هوا و سرگرمی گسترش می دهند.
ویژگی‌های خانه‌های هوشمند نیز احتمالاً با توجه به قابلیت‌ها و راحتی آن‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، اما صاحبان خانه‌ها باید به این فکر کنند که کدام پیشنهادها از حریم خصوصی دیجیتال شما محافظت می‌کنند. بسیاری از محبوب‌ترین بسته‌های موجود در بازار متعلق به شرکت‌هایی هستند که واحدهای اصلی در فروش اطلاعات کاربران دارند. دوست دارید چه مقدار از زندگی و عادات خانه شما را بدانند؟
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 در درفت NBA با نیکولا موضوع DIY-FRIENDLY پناه می گیرند
سوئیچ چراغ بدون لمس برای افرادی که مهارت های مرتبط با برق دارند، مناسب است.
Legrand1) کلیدهای نور
بسیاری از اتاق‌ها در حال حاضر دارای چراغ‌های حسگر اشغال هستند، به خصوص در کالیفرنیا که برای صرفه جویی در انرژی الزامی است. یک جایگزین، کلید چراغ بدون لمس است که با یک موج دست فعال می شود. اینها می توانند نصب های نسبتاً ساده ای برای افرادی باشند که با این نوع کار راحت هستند.
2) توالت
پیدا کردن مدل‌های توالت‌های هندزفری برای مصارف مسکونی سخت‌تر است، زیرا برخی از مدل‌ها و کیت‌ها متوقف شده‌اند، اما انتخاب باقی‌مانده (از کوهلر) قطعاً برای حمام‌های مشترک ارزش بررسی دارد. اگر مهارت‌های لوله‌کشی دارید یا می‌خواهید از خدمات نصب یک فروشگاه استفاده کنید (حتی در حال حاضر از مراکز اصلی خانگی و احتمالاً فروشگاه مستقل محلی شما در دسترس است)، این گزینه خوبی برای کاهش انتشار میکروب در آن دستگاه است.
3) شیرهای آشپزخانه
طیف وسیعی از شیرهای آشپزخانه هندزفری با طیف گسترده ای از سبک ها، پرداخت ها و قیمت ها وجود دارد. یک مدل جدید از Moen که در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2020 معرفی شد، با کنترل صوتی برای مدیریت حجم و دما آب کار می‌کند. سایر مدل‌های موجود در بازار به تماس دستی نیاز دارند تا میزان گرم یا سرد بودن آب را تنظیم کنید که تا حدودی مزیت کامل عملکرد هندزفری را نفی می‌کند.
4) شیرهای سینک حمام
شیرهای حمام هنوز کنترل دما را ادغام نکرده اند، اگرچه چندین تولیدکننده در KBIS نشان داده اند که روی این قابلیت کار می کنند، اما اگر فقط از شیر آب برای شستن دست در اتاق پودر یا نیمه حمام اتاق بازی استفاده می کنید، آن را روی یک تنظیم کنید. سطح گرم باید نیاز را برآورده کند.
ایده های جایگزینی لوازم خانگی
کوره های دیواری از جمله وسایلی هستند که اکنون بدون دسته در دسترس هستند.
Wolf Appliances این هندزفری‌ها عمدتاً مربوط به بازسازی هستند – و اکثر مردم قصد ندارند پروژه‌ای را در طول یک بیماری همه‌گیر شروع کنند – اما اگر در مراحل اولیه یک پروژه بوده‌اید، یا اگر شما در اواخر امسال یا آینده برای ساخت یا بازسازی مجدد برنامه ریزی می کنید.
استثنا قابل توجه ماشین های ظرفشویی است. در حالی که بسیاری از بازسازی آشپزخانه با خرابی ماشین ظرفشویی شروع شده است، آنها همچنین جزو لوازمی هستند که بازار بزرگ جایگزینی را تشکیل می دهند، زیرا دهانه های ماشین ظرفشویی نسبتاً استاندارد شده است.
5) ماشین ظرفشویی
این به طور کلی ساده ترین وسیله داخلی برای تعویض است، زیرا اکثر ماشین های ظرفشویی در همان دهانه های 24 اینچی قرار می گیرند. Miele یک مدل ضربه به باز می سازد که می تواند بدون استفاده از دست شما کار کند. حسگرهای آن به گونه ای طراحی شده اند که برخورد حیوان خانگی یا کودک نوپا به آن بازکن را فعال نمی کند. برندهای دیگر ممکن است این قابلیت را در آینده اضافه کنند.
6) یخچال و فریزر
در جدیدترین نمایشگاه KBIS و نمایشگاه‌های طراحی اروپایی قبلی، چندین برند از تولیدکنندگان لوازم خانگی ممتاز یخچال‌ها و کاپیتان‌های شراب را معرفی کردند که بدون دستگیره باز می‌شوند. این بدان معناست که می‌توانید از آرنج یا زانو برای باز کردن این وسایل استفاده کنید و همچنین انتشار میکروب را کاهش دهید. از آنجایی که اینها داخلی هستند، شما با یک متخصص طراحی و احتمالاً یک متخصص لوازم خانگی با تجربه کار خواهید کرد تا شما را به انتخاب هایی که به بهترین وجه مناسب پروژه شما هستند راهنمایی کند.
7) فرهای دیواری
Wolf یک اجاق بدون دسته را معرفی کرد که همچنین گزینه ای برای پروژه های بازسازی سطح بالاتر است. در حال حاضر به نظر نمی رسد رقابتی وجود داشته باشد. مانند ماشین ظرفشویی، این امر می تواند تغییر کند زیرا صاحبان خانه بیشتری از مزایای محصولات هندزفری در خانه های خود قدردانی می کنند.
ایده های بازسازی آینده
کابینت ها را می توان به صورت هندزفری با نصب سخت افزار مکانیکی یا الکترونیکی باز و بسته کرد.
Poggenpohl – طراح: Jennifer Kelly، ASID / Wellness by Design – Tiller PressCabinetry بخش قابل توجهی از هر پروژه آشپزخانه را تشکیل می دهد و تا حد زیادی به دلیل سبک و کیفیت ساخت آن انتخاب شده است. این جنبه دیگری است که باید در نظر گرفت، با گزینه های مکانیکی و الکترونیکی جدید در دسترس برای بودجه های مختلف. سیستم‌های مکانیکی مانند Tip-on Blumotion Blum که به شما اجازه می‌دهد حتی در زمان قطع برق وارد کابینت‌هایتان شوید. این سیستم ها برای کابینت حمام نیز موجود هستند.
8) درب کابینت
درهایی که بدون دستگیره یا دستگیره باز می‌شوند می‌توانند تعداد دست‌ها را کاهش دهند که میکروب‌ها را روی کابینت شما باقی می‌گذارند. اینها برای کسی که سخت افزار کابینت موجود دارد راه حل معقولی نخواهد بود، اما برای بازسازی در خط، اینها ارزش در نظر گرفتن دارند. اکنون مکانیسم‌های لچ لمسی ساده‌ای برای خرید آنلاین یا مرکز خانگی وجود دارد و سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی پیچیده‌تر که معمولاً به تجارت فروخته می‌شوند.
9) کشوهای کابینت
اگر می خواهید با درهای کابینت خود هندزفری کنید، احتمالاً می خواهید همین کار را با کشوهای خود انجام دهید. راه‌حل‌های ساده لمسی برای درها بیشتر از کشوها در دسترس هستند، بنابراین شما به سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی سطح بالایی محدود می‌شوید.
بدون نصب
پخش کننده های صابون هندزفری، استاندارد در محیط های تجاری، دارای پتانسیل سلامتی برای استفاده در منزل هستند … [+] نیز.
VOLA/Hastings Tile & Bathشما ممکن است قدردان دستگاه پخش خودکار صابون در سوپرمارکت محلی خود باشید اکنون بیش از هر زمان دیگری. این یکی از آن ویژگی‌هایی بود که همیشه آن را بدیهی می‌دانستید، اما به طور کامل متوجه می‌شوید که چگونه به شما کمک می‌کند دست‌هایتان را در میان همه‌گیری بیماری‌های عفونی تمیز نگه دارید.
10) پخش کننده های صابون
امروز می توانید دستگاه های صابون هندزفری را به صورت آنلاین خریداری کنید و آنها را به آدرس خود ارسال کنید. اگر شما یا فرزندانتان حمام مشترک دارید، خوب است که برای هر یک از آن فضاها یک حمام تهیه کنید. همچنین یک افزودنی مفید برای سینک آشپزخانه است.

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wisna