پایه میکروفون
برای کمک به فروش کسب‌وکارتان، در اینجا فهرستی از پادکست‌ها وجود دارد تا بتوانید در ذهن خریدار آینده‌تان [+] غوطه‌ور شوید.
getty آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در ذهن شخصی که به دنبال خرید یک کسب و کار کوچک مانند شماست چه می گذرد؟ درک دیدگاه آنها می تواند کلید آماده سازی موفقیت آمیز و فروش کسب و کار شما برای حداکثر ارزش باشد.
متأسفانه، بیشتر کارآفرینان در درک خریدار بالقوه خود ناتوان هستند، که منجر به از دست رفتن فرصت‌ها و خروج کم‌ارزش می‌شود. با نزدیک به 2400 کسب‌وکار که هر روز برای فروش فهرست می‌شوند، ما در بازار خریدار طولانی‌مدت قرار داریم و از صاحبان کسب‌وکار می‌خواهیم که قدم بردارند.
برای کمک به شما برای فروش کسب و کار خود با حداکثر ارزش، تصمیم گرفتم لیستی از پادکست ها ایجاد کنم تا بتوانید در ذهن خریدار آینده خود غوطه ور شوید.
پادکست‌هایی برای درک خریداران کسب‌وکارهای کوچک بنابراین، در اینجا 3 پادکست وجود دارد که در حال گوش دادن به آن‌ها هستم – مخصوصاً برای کمک به من:

* در مورد فرآیند تصمیم گیری خریداران بینش به دست آورید.
* استراتژی هایی برای افزایش جذابیت یک کسب و کار بیاموزید.
* تاکتیک های ارزش گذاری که خریداران استفاده می کنند را درک کنید.
اگر به فروش کسب و کار خود فکر می کنید، در اینجا سه ​​دلیل کلیدی که صاحبان کسب و کار برای تصمیم گیری با من در میان گذاشته اند آورده شده است.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributor پادکست شماره 1: Acquiring Minds توسط Will Smithor به این پادکست با تجربه گوش می دهم و به این پادکست موفق می فروشم. کسب و کار.
و تا کنون، بزرگترین پیشنهادهای من عبارتند از:

* دقت لازم بسیار مهم است: خریداران با دقت تمام جزئیات کسب و کار شما را بررسی می کنند. حصول اطمینان از شفاف بودن و سازماندهی مالی شما می تواند باعث ایجاد یا شکست معامله شود.
* موضوعات بالقوه رشد: خریداران به سمت کسب و کارهایی جذب می شوند که مسیرهای روشنی برای رشد دارند. برجسته کردن بازارهای استفاده نشده یا فرصت های توسعه می تواند جذابیت کسب و کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
* تناسب فرهنگی کلید است: فراتر از اعداد، خریداران به دنبال تناسب فرهنگی هستند. آنها می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که اخلاق تجاری با ارزش‌ها و دیدگاه‌های خودشان همخوانی دارد.
پادکست شماره 2: باشگاه خریداران SaaS توسط امید طبیعی این پادکست چیزهای زیادی در مورد تفاوت های ظریف فروش کسب و کارهای نرم افزاری به عنوان سرویس (SaaS) به من آموخت که اغلب معیارهای ارزش گذاری منحصر به فردی در مقایسه با مشاغل سنتی دارند.
چند قطعه طلایی تاکنون:

* درآمد مکرر طلا است: خریداران SaaS به جریان‌های درآمد قابل پیش‌بینی و تکرارشونده اهمیت زیادی می‌دهند. تاکید بر ثبات مدل اشتراک می تواند ارزش کسب و کار شما را افزایش دهد. این همچنین برای مشاغل غیر SaaS btw صدق می کند.
* نرخ ریزش مشتری: خریداران توجه زیادی به تعداد مشتریانی که در طول زمان از دست می دهید، دارند. نرخ های ریزش پایین نشان دهنده پایگاه مشتری وفادار و کسب و کار سالم تر است.
* مقیاس پذیری: نشان دادن توانایی کسب و کار شما در مقیاس پذیری با حداقل هزینه های اضافی می تواند آن را برای خریداران بالقوه بسیار جذاب تر کند.
پادکست شماره 3: معامله بزرگ توسط کودی سانچز در نهایت، من معامله بزرگ را به هر کسی که می خواهد استراتژی های تصویر بزرگ پشت خرید و فروش مشاغل را درک کند، توصیه می کنم.
این پادکست چیزهای زیادی به من آموخته است:

* زمان بندی بازار: تشخیص زمان فروش بسیار مهم است. کدی بر درک روندهای بازار برای به حداکثر رساندن ارزش خروج شما تأکید دارد.
* تاکتیک های مذاکره: مذاکره موثر می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت فروش نهایی تأثیر بگذارد. یادگیری این تاکتیک ها می تواند به شما کمک کند تا معامله بهتری را تضمین کنید.
* انتقال پس از فروش: آماده شدن برای یک انتقال روان پس از فروش برای حفظ تداوم کسب و کار و اطمینان از رضایت خریدار حیاتی است.
ChallengeNow شما، این 3 پادکست را علامت بزنید و شروع به گوش دادن کنید.
آنچه را که از این خریداران باتجربه بیز می شنوید و یاد می گیرید فکر کنید.
مراحل زیر را در نظر بگیرید:

* کسب و کار خود را ارزیابی کنید: وضعیت مالی، پتانسیل رشد و تناسب فرهنگی خود را ارزیابی کنید. آیا زمینه هایی وجود دارد که قبل از ارائه کسب و کار خود به خریداران نیاز به بهبود دارند؟
* درباره روندهای بازار تحقیق کنید: از شرایط فعلی بازار صنعت خود مطلع باشید. آیا زمان خوبی برای فروش است یا باید منتظر فرصت های بهتر باشید؟
* مذاکره را تمرین کنید: سناریوهای مذاکره نقش آفرینی برای تقویت مهارت های شما. اعتراضات رایج خریداران را درک کنید و پاسخ های خود را آماده کنید.
با غوطه ور شدن در این پادکست ها، برای گذر از چشم انداز پیچیده فروش یک کسب و کار کوچک مجهزتر خواهید شد.
آیا بیشتر خواننده هستید تا شنونده پادکست؟ در اینجا 3 کتاب برای فروش موفقیت آمیز کسب و کار کوچک شما آورده شده است.
در اینجا به خروج موفق شما و آزادی آن است!
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Lien De PauFollowingشما به فروش کسب و کار خود در چند سال آینده فکر می کنید. حالا چه؟ در این سفر هیجان انگیز به من بپیوندید و همه چیزهایی را که در مورد آماده سازی و فروش یک کسب و کار با حداکثر ارزش نیاز دارید بیاموزید – از دانستن ارزش آن، آماده کردن آن برای خروج با حداکثر ارزش، و از یافتن خریداران مناسب تا زندگی خود. پس از فروش.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wisna