هدفون دی جی
به روز رسانی: 3/22/16
بار ورزشی آنلاین جهان روز دوشنبه 10 ساله شد. بله، توییتر – پلتفرمی که از 140 کاراکتر متن به ویدیوی زنده، GIF و کلیپ‌های شش ثانیه‌ای قابل اشتراک‌گذاری از طریق Vine تبدیل شده است – اکنون آنقدر با چشم‌انداز ورزشی در هم آمیخته است که برخی استدلال می‌کنند که شما نمی‌توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید.
با دهمین سالگرد، از بیش از 20 متخصص و ورزشکار در تجارت ورزشی، رسانه و دو و میدانی دانشگاه پرسیدم: «تویتر در سال 2016 برای شما چه معنایی دارد؟» شرکت‌کنندگان می‌توانستند هر طور که می‌خواستند به سؤال پاسخ دهند، اما همه پاسخ‌ها به 140 کاراکتر محدود می‌شدند. اگر مایلید به این سوال در توییتر پاسخ دهید، پاسخ خود را با هشتگ #Sports140 به اشتراک بگذارید.

هنر: Forbes SportsMoney

توییتر منبع خبری، موتور جستجو و میکروفون یکپارچه من است. من کاملاً مطمئن نیستم که بدون آن چگونه کار می کنیم.»
– اسکات استریکلین، دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدیر ورزشی
«اخبار و دیدگاه ها. بی واسطه بودن و ناپختگی. رایگان و بدون چرخ. تعامل و واکنش. بهترین و بدترین. توییتر. دنیای ما.”
– آدام شفتر، NFL Insider، ESPN
«در حالی که @Twitter مطمئناً در 10 سال گذشته تغییر کرده است، اما هنوز جایی است که تیم‌ها و برندها برای خبرسازی به آن می‌روند. #HeresToTheFurture.”
– اسکات کگلی، مدیر اجرایی رسانه های دیجیتال / نوآوری، مینه سوتا وایکینگ
«به این معنی است که من فوراً به تبلیغ مشتریان، ایده‌ها و داستان‌ها در جهان دسترسی خواهم داشت. با افراد همفکر درگیر شوید. به یادگیری ادامه دهید.»
– دارن هایتنر، وکیل، حقوقی هایتنر
#نوآوری را هدایت کنید. #طرفداران را درگیر کنید. ارائه #نتایج توییتر به @MLS & Clubs قدرت می‌دهد تا بهترین محتوا را در زمان مناسب به طرفداران ما ارائه دهند.”
– هاوارد هندلر، مدیر ارشد بازاریابی، لیگ برتر فوتبال
امروز در توییتر، ورزشکاران بیش از هر زمان دیگری نفوذ دارند – آینده ای را ایجاد می کنند که در آن بازیکنان، نه املاک، دسترسی به طرفداران را کنترل می کنند.
– بلیک لارنس، یکی از بنیانگذاران/مدیر اجرایی، opendorse
توییتر یک راه سرگرم کننده برای من برای ارتباط با طرفداران است. من خیلی زود شروع کردم و هنوز هم روزانه از آن استفاده می کنم. چیزی جز عشق به پرنده آبی کوچولو نیست.»
– شکیل اونیل، تحلیلگر NBA، “Inside the NBA” در TNT
“این می تواند انجمن طرفداران من را برای یک بازی فعال کند، به من امکان می دهد POV خود را به اشتراک بگذارم و به روزرسانی های بازی را به سرعت برای مخاطبانی که می دانم همیشه فعال هستند ارسال کنم.”
– تد لئونسیس، بنیانگذار/رئیس/مدیرعامل، ورزش و سرگرمی مونومنتال؛ یکی از بنیانگذاران، رشد انقلاب
توییتر به معنای جمع‌آوری اخبار خود از منابع سراسر جهان است، در حالی که نیازی به خرید مارک‌های Walmart مانند CNN، Fox و دیگران نیست.
– آندره ویلیامز، غول های نیویورک در حال دویدن به عقب
توییتر: با ارزش ترین، کارآمدترین سیستم تحویل و مصرف خبر. همچنین به من اجازه می دهد با افراد واقعاً شگفت انگیز ملاقات و تعامل داشته باشم.”
– رند گتلین، NFL Insider، NFL Network
توییتر یک پلتفرم عالی برای من برای برقراری ارتباط و ارتباط با افرادی بوده است که به من کمک کرده اند تا حرفه من به آنچه امروز است تبدیل شود.
– مانی پاکیائو، بوکسور حرفه ای
«@LAGalaxy: توییتر به ما این فرصت را می‌دهد که هم در زمین و هم در خارج از رقبای خود بهتر باشیم. #FirstToFive.”
— LA Galaxy Club«فرکانس آلی پایین تر. تأثیر بیشتر از طریق ویدیوهای پولی، بومی و فروش آفلاین.»
– تیم دیجیتال Gatorade
“#TwitterAt10 برای رویدادهای زنده به ویژه ورزش عالی است، اما در مقایسه با سال 2010 بسیار پر سر و صدا است. نیاز به تعمیر ورود و تمرکز روی UX نسبت به افراد مشهور.”
– شان کالانان، بنیانگذار، گیک ورزشی
“به عنوان یک ورزشکار به معنای “برندسازی”، به عنوان یک کارآفرین به معنای “شبکه کردن” است، و به عنوان یک معتاد به شایعات مشهور کمد، توییتر به معنای راه حل من است!
– اندرو هاوکینز، گیرنده عریض، کلیولند براونز
توییتر (و همیشه خواهد بود) پلتفرمی برای شبکه سازی بلادرنگ، ایجاد جامعه، اخبار، یادگیری و راهنمایی برای متخصصان آینده است.
– دکتر کارن فربرگ، استادیار، گروه ارتباطات، دانشگاه لوئیزویل
بدون توییتر من وجود ندارم، بنابراین سپاسگزارم. اما من از اینکه توییتر واقعی دونالد ترامپ بهترین حساب تقلید آمیز در جهان است متنفرم. غیر منصفانه.”
– جعلی بو پلینی
توییتر برای من است… فرصتی برای مطلع شدن. سرگرم شود. متصل باشد. همیشه. هر کجا.”
– جاناتان گانت، مدیر دیجیتال، کلمسون دو و میدانی
«سالگرد مبارک، @Twitter. به مدت 10 سال شما من را با یک پلتفرم مجهز کردید تا داستانم را خلاقانه به دنیای چوگان و فراتر از آن بازگو کنم.”
– پل رابیل، هافبک، نیویورک لیزاردز / چوگان ایالات متحده
«قرمز، سفید و پرطرفدار. #Rio2016 @TeamUSA.”
– جوی ماستاس، رئیس اجتماعی کمیته المپیک ایالات متحده
این جایی است که ما روزنامه نگاران به جای انجام کارهای هوشمندانه و اختصاص زمان به فیس بوک در آن جمع شده ایم.
– خورخه سیرا، سردبیر، HoopsHype
«#توئیتر به من امکان می‌دهد تا ایده‌ها را کشف کنم، با ذهن‌های gr8 و استعدادهای جدید ارتباط برقرار کنم، بینش‌ها را به اشتراک بگذارم، ایده‌ها را آزمایش کنم، و برندهای شخصی را دو دنیای جدید دوباره بیدار کنم.»
– کاتلین هسرت، مدیر اجرایی، چالش رسانه ورزشی
“یو. آلبوم من بعداً در این دهه منتشر می شود، زمانی که بالاخره می توانم مدتی برای استودیو وقت داشته باشم. صلح. عشق. اردک. #اردک2016.”
– اردک اورگان
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. مارک جی. برنز فالوینگ

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wisna