Blizzard Entertainment، سازندۀ سری عناوین مشهوری چون Overwatch و Diablo، روی بازی نقش‌آفرینی و AAA جدیدی کار می‌کند. با این وجود که انتقادات زیادی به دلیل عنوان متوسط Overwatch 2 روانۀ این استودیو شد، ولی آن‌ها به طور فعال بازی بعدی خود را توسعه می‌دهند.

این شرکت برای مدتی روی یک بازی سبک بقا کار می‌کرد و طرفداران به شدت هیجان‌زده شده بودند. با این حال، زمانی که مایکروسافت اکتیویژن را تصاحب کرد، عنوان مذکور پس از سال‌ها توسعه لغو شد.

حالا بر اساس پروفایل لینکدین کریس مک کیب (Chris McCabe)، مدیر ارشد محصول، به‌نظر می‌رسد که بلیزارد توسعۀ یک بازی AAA و نقش‌آفرینی را از اوایل آوریل آغاز کرده است. طبق مشخصات، عنوان مذکور برای PC و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه ایکس باکس از احیای StarCraft خبر داده بود، طرفداران حدس می‌زنند که بلیزارد خود را برای معرفی ورودی جدید این فرنچایز آماده می‌کند.

نسخۀ اورجینال سری در سال ۱۹۹۸ و در سبک استراتژی ریل تایم (RTS) منتشر شده بود. به مرور زمان، طرفداران جای خالی یک StarCraft نقش‌آفرینی را احساس کردند.

از آن‌جایی که Overwatch 2 در سطح انتظار بلیزارد ظاهر نشد، شاید تیم توسعه‌دهنده کار روی یک IP شوتر اول‌شخص جدید را آغاز کرده باشد.

source

توسط wisna.ir