سری Horizon یکی از زیباترین عناوین موجود در صنعت بازی است و می‌توان آن را در کنار بازی‌هایی چون Red Dead Redemption قرار داد. با اینکه موفقیت فرنچایز مذکور ثابت شده، اما موضوعی مهم طرفداران را نگران کرده بود.

طرفداران معتقدند که شخصیت Aloy در بازی Horizon Forbidden West زشت به‌نظر می‌رسد. این موضوع حتی باعث شد تا بسیاری از طرفداران نقدهای منفی خود را پیرامون بازی به اشتراک بگذارند. بر اساس شایعات جدید، توسعه‌دهنده عمداً از زیبایی شخصیت Aloy کاسته است.

کسی که برای اولین بار به این موضوع اشاره داشت، کاربر Mangalawyer در توییتر بود. Mangalawyer سابقه خوبی در افشای حقایق مربوط به وضعیت بحث‌برانگیز بازی‌ها از جمله Assassin’s Creed Shadows دارد.

به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان Guerrilla Games به سوالات او پیرامون چهره Aloy پاسخ داده‌اند. یکی از اعضای ارشد تیم سینمایی به یکی از افراد تیم توسعه اعتراف کرده که زیبایی شخصیت Aloy از عمد کاسته شد.

ظاهر شخصیت Aloy در آخرین ورودی فرنچایز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این امر به خودی خود فروش بازی را تحت‌تاثیر قرار داد و حواشی زیادی پیرامون آن شکل گرفت. بر اساس آمار، بازی Horizon Zero Dawn نزدیک به ۲۵ میلیون نسخه فروخت، در حالی که تنها ۸ میلیون نسخه از Forbidden West به فروش رفته است.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که ریمستر بازی اول مجموعه، یعنی Horizon Zero Dawn، در دست توسعه قرار دارد، بنابراین این احتمال وجود دارد که باز هم چهره شخصیت Aloy تغییر کند. از آن‌جایی که طرفداران خواهان نسخه ریمستر بازی مذکور نیستند، تغییر دادن چهره Aloy احتمالاً به ضرر آن تمام خواهد شد.

در نهایت، هیچ یک از این اطلاعات تایید نشده‌اند و بهتر منتظر اظهار نظر رسمی از سوی توسعه‌دهندگان بازی باشیم. البته با توجه به ماهیت موضوع، بعید است که استودیوی سازنده واکنشی به این موضوع نشان دهد.

source

توسط wisna.ir