پلتفرم استریمینگ نتفلیکس به صورت رسمی از اولین تریلر کامل اقتباس انیمه Devil May Cry رونمایی کرد و تاریخ انتشار رسمی آن را به نمایش گذاشت.

همانطور که پیش از این مشخص شده بود، سری مذکور توسط آدی شانکار از انیمه Castlevania و عنوان تحسین شده‌ی Captain Laserhawk A Blood Dragon Remix مدیریت خواهد شد. کمپانی Studio Mir نیز مسئولیت ساخت انیمیشن آن را به عهده دارد. به همین دلیل انیمیشن مذکور جایگاهی قدرتمند خواهد داشت. تریلر جدید تا حدودی مثل یک مقدمه یا معرفی مجدد عمل می‌کند. ما باری دیگر با شکارچی شیاطین، دانته، آشنا می‌شویم. این شخص کیس‌هایی را می‌پذیرد که هیچکس حاضر به انجام آنها نیست. بیشتر تریلر روی دانته و حرکات ویژه‌ی او تمرکز دارد. این حرکات، همانطور که انتظار می‌رود، خوش‌استایل و جذاب هستند.

در کنار این موارد، ما نگاهی به علایق بیشمار او نیز نگاهی کوتاه می‌اندازیم. پیتزا یکی از این علایق معروف اوست. بر اساس برخورد او و وقایعی که در تریلر رخ می‌دهند (مثلاً حضور یک خرگوش سفید شیطانی اسرارآمیز)، داستان این سری وقایع بازی را دنبال می‌کنند. این نسخه از دانته عناصر نسخه‌های قبلی (دانته از بازی DmC: Devil May Cry و دانته‌ی بازی‌‎های اصلی) را با هم ترکیب می‌کند. با در نظر داشتن این موضوع، المان‌هایی از دیزاین و اعمال او وجود دارند که قابل تشخیص هستند. همین موضوع سریال مذکور را برای طرفداران که باز می‌گردند یا اشخاصی که با فرنچایز Devil May Cry غریبه هستند، ایده‌آل است.

در نظر داشته باشید که این سریال دومین برداشت انیمه‌ای اقتباسی از سری Devil May Cry است. اگر چه اقتباس اول محبوبیت چندانی نسبت به سایر بخش‌های فرنچایز DmC ندارد. اگر این سری جدید بخواهد از سریال اوریجینال پیشی بگیرد، چالش چندان سختی را تجربه نخواهد کرد.

منبع: Gameshub

source

توسط wisna.ir