به گزارش پرشین خودرو، شرکت نادین خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش آئودی در ایران، برای اولین بار به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو مشهد حضور یافت.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه، خودرو آئودی برقی Q۴ نسخه ۵۰ کواترو به نمایش گذاشته شده است. این مدل، قدرت تولید ۳۱۳ اسب بخار و ۴۷۲ نیوتن متر گشتاور را دارد.

آئودی Q4

شرکت نادین خودرو، تمامی مجوزهای لازم برای واردات و عرضه دو مدل آئودی برقی Q۴ تیپ ۵۰ و Q۵ تیپ ۴۰ را اخذ کرده و به محض باز شدن سامانه هر دو نسخه را عرضه خواهد کرد.

همچنین شرکت نادین خودرو دو مدل آئودی مدل A۳ سدان و Q۳ کراس اوور را در سامانه جانبازان عرضه کرده است که با استقبال نیز همراه بوده است.

با توجه به اظهارات مدیران این شرکت، نادین خودرو به منظور توسعه سبد محصولات آئودی، یک محصول جذاب و اسپرت دیگر را به زودی در سبد خودروهای بنزینی در سامانه یکپارچه وارداتی عرضه خواهد کرد.

نادین خودرو با سیاست گذاری های انجام شده قصد دارد با تمرکز ویژه بر محصولات آئودی در ایران در گام اول سبد محصولات این محصول جذاب آلمانی را توسعه داده و در گام دوم زیر ساخت های لازم را برای ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و متمایز برای مشتریان عزیز آماده کند.

هم اکنون خدمات این برند آلمانی در شهر تهران راه اندازی شده و نادین خودرو در حال واردات مجموعه قطعات و لوازم یدکی این محصولات می باشد.

در ادامه می توانید برای مشاهده مشخصات همه آئودی هایی که به ایران می آید، روی اسامی خودروها کلیک کنید:

مشخصات رسمی خودرو آئودی Q4

مشخصات رسمی خودرو آئودی Q5

مشخصات رسمی خودرو آئودی Q3 اسپرت بک

مشخصات رسمی خودرو آئودی Q3 سدان

source

توسط wisna.ir