دانلود Grades 1.0 - نرم افزار مدیریت نمرات مدرسه از نگاه استاد یا دبیر آموزش

 

دانلود Grades

| نرم افزار مدیریت نمرات از نگاه استاد یا دبیر آموزش |

 

Grades 1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی در زمینه‌ی مدیریت نمرات مدرسه از نگاه معلم و یا آموزش‌دهنده است که کار را برای شما بسیار ساده و سریع می‌کند. با این ابزار، شما می‌تونید در نمایی ساده و کاربرپسند، مجموعه‌ی دروس را به همراه نمرات مربوطه ثبت و مشاهده کنید. اگر که شما هم معلم هستید و به شکلی در آموزش فعالیت دارید، احتمالا به خوبی می‌دانید که برخی اوقات مدیریت نمرات و نتایج و میانگین دروس در بین دانش‌آموزان تا چه اندازه می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد.

ابزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید خود را از این پیچیدگی‌ها خلاص کرده و مدیریت دروس را با سهولت بیشتر انجام دهید. طراحی این برنامه به نحوی‌ست که در همان نگاه اول شما می‌توانید به مجموعه‌ی موارد مورد نیاز خود دسترسی داشته و آن‌ها را مدیریت کنید. به عنوان دبیر یا استاد دانشگاه یا مدرسه شما می‌تونید در این برنامه لیست دلخواه خود را ایجاد کرده و به سادگی دروس مختلف را در این برنامه به همراه نمرات کسب شده مدیریت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Grades را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Grades :

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان مدیریت موضوعات در سیستم ثبت نمرات

– امکان بروزرسانی و یا حذف موضوعات و نمرات

– امکانات گزارش‌گیری مطلوب

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Grades1 178x300 - دانلود Grades 1.0 - نرم افزار مدیریت نمرات مدرسه از نگاه استاد یا دبیر آموزش Grades2 178x300 - دانلود Grades 1.0 - نرم افزار مدیریت نمرات مدرسه از نگاه استاد یا دبیر آموزش

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir