عنوان Death Stranding 2 در طول همایش Tokyo Game Show 2024 بخش ویژه‌ای را به خود اختصاص داد. اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی اعلام نشده است، کوجیما از طرفداران خواست نگران این موضوع نباشند.

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، موسس استودیوی Kojima Productions، در جریان این ارائه تأیید کرد که بازی Death Stranding 2 همچنان برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. وی در این باره گفت:

ممکن است از خود بپرسید که چرا امروز تاریخ انتشار DS2 را اعلام نکردم، اما به شما اطمینان می‌دهم که تاریخ عرضه از قبل مشخص شده و ما در حال حاضر برای آن آماده می‌شویم. زمان‌های احتمالی مختلفی برای انتشار وجود دارد و از آنجایی که ما سال ۲۰۲۵ را هدف قرار داده‌ایم، تاریخ دقیق آن را در مقطعی از سال آینده اعلام خواهیم کرد. با این حال، به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده، امروز نمی‌توانیم آن را به اشتراک بگذارم. همان‌طور که قبلاً اشاره کردم، ما هنوز در حال کار روی بازی هستیم – هنوز تمام نشده است – اما من احساس بسیار خوبی نسبت به آن دارم.

در حالی که DS2، به دلیل همکاری سونی با Kojima Productions، یک عنوان انحصاری برای PS5 خواهد بود، به یاد داشته باشید که بازی Death Stranding 1 برای PC منتشر شد؛ بنابراین می‌توان آن را یک انحصار زمانی تلقی کرد. این عنوان که با استفاده از Decima Engine و توسط Kojima Productions ساخته شده است، تنها پروژه این بازی‌ساز ژاپنی نیست. کوجیما علاوه بر Death Stranding 2، روی یک بازی جدید با نام O.D که نوید تمرکز او در ژانر وحشت را می‌دهد نیز کار می‌کند.

Death Stranding 2 که برای اولین‌ بار در جریان The Game Awards 2022 معرفی شد، با فهرستی از بازیگران سرشناس هالیوود از جمله ال فانینگ، نورمن ریداس، لیا سیدوکس و جورج میلر همکاری خواهد کرد.

source

توسط wisna.ir