دانلود Frappe Books 0.23.0 - نرم افزار رایگان حسابداری

 

دانلود Frappe Books

| نرم افزار رایگان حسابداری |

 

Frappe Books 0.23.0 نام یک اپ دسکتاپ حسابداری مدرن و به‌روز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از طریق یک محیط بصری زیبا و جذاب، کلیه امور مالی خود را مدیریت و حسابرسی نمایید. این برنامه دارای یک رابط گرافیکی زیبا و جذاب است که تا حد ممکن ساده طراحی شده تا کاربر بتواند به رایگان از مزایای آن بهره ببرد. اگر که تاکنون تجربه‌ی استفاده از نرم افزارهای حسابداری مشابه را داشته باشید، احتمالا از پیچیدگی‌های ثبت یک رکورد جدید آشنا هستید. اینکه بخواهید به صفحه ورود فاکتور مراجعه کنید و فیلدها را به ترتیب پر کنید و … می‌تواند کمی زمان‌بر و دشوار باشد. در عوض، ابزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم امکانی را فراهم می‌کند که شما بتوانید با یک جستجوی سریع در هرجای برنامه به سرعت به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

هدف از توسعه‌ی این نرم افزار، فراهم‌سازی یک محیط ساده و زیبا به منظور مدیریت امور مالی و حسابداری بوده تا کاربر بتواند از آن در زمان‌های لازم بهترین استفاده را داشته باشد. به عنوان مثال، اگر که می‌خواهید صفحه فاکتور اخصتصای خود را داشته باشید، با استفاده از تمپلیت بیلدر موجود در این نرم افزار می‌توانید فرم فاکتورهای خود با اچ تی ام ال طراحی و آن را درست مشابه نیاز خود تنظیم کنید. این نرم افزار به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته و کاربر می‌تواند کلیه اطلاعات خود را در سیستم خود با این ابزار وارد نماید و در نهایت امنیت از آن‌ها نگهداری کند و در مواقع لازم به سرعت به کلیه اطلاعات ثبت شده دسترسی و از آن گزارش تهیه کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Frappe Books را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Frappe Books :

– امکان ثبت آسان و سریع اموال، فاکتورهای خرید و فروش

– امکان ثبت حساب‌ها، دارایی و مدیریت آن‌ها

– قابلیت گزارش‌گیری از حساب‌ها، اموال، وجوه دریافتی، پرداختی و …

– دارا بودن قابلیت طراحی فرم فاکتورها با HTML

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Frappe Books1 300x187 - دانلود Frappe Books 0.23.0 - نرم افزار رایگان حسابداری Frappe Books2 300x190 - دانلود Frappe Books 0.23.0 - نرم افزار رایگان حسابداری

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir