دانلود WinWhisper 1.4.0 - نرم افزار ساخت زیرنویس برای فیلم‌ها با هوش مصنوعی

 

دانلود WinWhisper

| نرم افزار ساخت زیرنویس برای فیلم‌ها با هوش مصنوعی |

 

WinWhisper 1.4.0 نام یک ابزار جدید، سبک و کاربردی در قالب نرم افزارهای کنسولی است که از Whisper AI برای ساخت زیرنویس فیلم‌ها استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، ساخت زیرنویس فیلم یکی از کارهای پرزحمتی‌ست که معمولا مترجمان برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال‌های روز دنیا آماده می‌کنند. با رشد و پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، ردپای هوش مصنوعی را در هر زمینه‌‌ای می‌توان مشاهده کرد. حال به شما عزیزان و علاقه‌مندان ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید زیرنویس فیلم‌ها را خودتان تولید کنید.

تبدیل گفتار به متن، یکی از روش‌های مرسومی است که این روزها از آن برای تبدیل گفتار به نوشتار (متن یا زیرنویس) استفاده می‌شود. هوش مصنوعی پرقدرت Whisper، یک فناوری امیدوارکننده است که می‌تواند برای تشخیص گفتار و تبدیل آن به متن مفید باشد. این هوش مصنوعی کاربرد بسیار زیادی در تشخیص صدا و تبدیل آن به متن دارد. در این مطلب، یک ابزار کنسولی جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانات این هوش مصنوعی قدرتمند را در قالب یک نمای کنسولی در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید از این طریق با این مدل هوش مصنوعی در تعامل باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinWhisper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinWhisper :

– امکان تولید زیرنویس فیلم با هوش مصنوعی Whisper AI

– دارا بودن نمای کنسولی برای تعامل با مدل

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinWhisper1 300x93 - دانلود WinWhisper 1.4.0 - نرم افزار ساخت زیرنویس برای فیلم‌ها با هوش مصنوعی WinWhisper2 300x93 - دانلود WinWhisper 1.4.0 - نرم افزار ساخت زیرنویس برای فیلم‌ها با هوش مصنوعی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir