دانلود بازی Exographer برای PC

 

دانلود بازی Exographer برای کامپیوتر

| بازی اکسوگرافر |

| نسخه TENOKE |

 

Exographer بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2024 توسط Abylight Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نام یک عنوان جدید و تخیلی است که یک ماجراجویی اکتشافی را پیش‌ روی شما قرار می‌دهد. در این بازی شما با یک سرگرمی علمی طرف هستید و به عنوان یک کاوشگر فضایی به یک سیاره بیگانه سفر خواهید کرد. در بازی، هدف اصلی شما اکتشاف این سیاره ناشناخته و تمدن قدیمی موجود در آن است. برای جلوگیری از خطرات و موانع این ماجراجویی، باید به توانایی‌های جدید دست یافته و از دوربین مخصوص خود برای آشکار کردن ذرات و سرنخ‌های پنهان استفاده کنید.

در این بازی شما به عنوان کاوشگری با نام InI ایفای نقش می‌کنید که یک ماموریت نجات را به دنیایی بیگانه در پیش میگ‌یرد. وظیفه شما این است که بقایای یک تمدن منقرض شده را کشف کرده و قدرت‌های جدید را برای غلبه بر موانع به دست آورید. بازی دارای بیش از 20 مرحله جذاب است که در 6 فضای مختلف به تصویر کشیده شده که باید به منظور تکمیلی روایت داستانی بازی آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Exographer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Exographer2 300x169 - دانلود بازی Exographer برای PC Exographer3 300x169 - دانلود بازی Exographer برای PC

 

Exographer4 300x169 - دانلود بازی Exographer برای PC Exographer1 300x169 - دانلود بازی Exographer برای PC

 

تریلر بازی Exographer :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir