دانلود OneClick Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم با یک کلیک

 

دانلود OneClick Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی سیستم با یک کلیک |

 

OneClick Cleaner 1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی برای کاربران در ویندوز است که با کمک آن، می‌توانید حجم قابل توجهی از فضای اشغال شده در هارد دیسک را آزاد کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با سهولت بسیار یک دور سیستم خود را اسکن کرده و جلوی پر شدن حافظه را تنها با یک کلیک بگیرید. به دلیل استفاده‌ی روزمره و مداوم از سیستم، ممکن است این مشکل برای شما هم پیش بیاید که فایل های موقت، کش مورگر‌های وب، لاگ‌ها و … فضای زیادی را از هارد اشغال کنند و شما رفته رفته شاهد پر شدن حافظه سیستم باشید. اگر که به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

وان کلیک کلینر ابزاری است که می‌تواند تنها با یک کلیک، امکان پاک‌سازی خودکار در سیستم را برای شما فراهم کند. این ابزار دارای امکان اسکن سریع و ساده‌ای است که با تکیه بر آن، شما می‌توانید فایل‌های اضافه را در سیستم خود تشخیص داده و پیش از آنکه منجر به پر شدن حافظه سیستم کنند، اقدام به حذف آن کنید. این برنامه دارای یک کارکرد بسیار ساده و سریع است که بر پایه سهولت و سادگی ساخته شده تا شما بتوانید به دور از هرگونه پیچیدگی از امکانات آن به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار OneClick Cleaner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار OneClick Cleaner :

– امکان اسکن و آنالیز سیستم با یک کلیک

– قابلیت تشخیص فایل‌های اضافه و بلا استفاده سیستم

– امکان حذف کش مرورگر وب، فایل‌های تمپ، لاگ فایل‌ها و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OneClick Cleaner1 300x253 - دانلود OneClick Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم با یک کلیک OneClick Cleaner2 300x171 - دانلود OneClick Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم با یک کلیک

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir