نیکلاس کیج قرار است برای اولین بار به‌عنوان مرد عنکبوتی نوآر در سریال لایو اکشن Spider-Noir حضور داشته باشد، سریالی لایو اکشن بر اساس کمیک‌های مارول که برای پخش از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو ساخته می‌شود. در حالی که سونی همچنان در حال دنبال کردن داستان‌های مرد عنکبوتی روی پرده سینماها است اما مرد عنکبوتی نوآر قرار است داستانش را روی سرویس آنلاین MGM+ و آمازون پرایم برای طرفداران و مخاطبان به نمایش در بیاورد. نیکلاس کیج که صداپیشگی مرد عنکبوتی نوآر را در انیمیشن سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse برعهده داشته بود، در حال فیلم‌برداری نسخه لایو اکشن این شخصیت برای سریال «نوآر» است.

فیلم‌برداری اصلی سریال «مرد عنکبوتی نوآر» در لس آنجلس شروع شده و تصاویری نیز از پشت صحنه آن به بیرون درز کرده است که این ابرقهرمان مرموز مارول را نشان می‌دهد. تصاویر تازه منتشر شده از پشت صحنه این سریال نیز اولین نیم نگاه خوب و جالب از نیویورک دهه سی میلادی را می‌دهد، دوره‌ای که اتفاقات سریال در آن زمان جریان خواهد داشت.

در حال حاضر هنوز نام شخصیتی که نیکلاس کیج در این اثر سینمایی بازی می‌کند، مشخص نشده است اما این تصاویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال جزئیات جالب توجهی درباره این سریال مارول را آشکار می‌کنند. با اینکه هیچ یک از دیگر بازیگران سریال در این تصاویر دیده نمی‌شوند اما به نظر می‌رسد که چیزی یا کسی به مرد عنکبوتی نوآر با بازی نیکلاس کیج حمله کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی نوآر با مشکل مواجه شده و در حال تماشای چیزی در دور دست است و این طور به نظر می‌رسد که او در حال مبارزه با کسی است.

از آنجا که اعلام شده اتفاقات سریال «مرد عنکبوتی نوآر» این شخصیت را در زمانی به تصویر می‌کشد که جایگاه برجسته‌ای برای خودش به دست آورده است و از همین رو، احتمالاً او با دشمنی روبه‌رو است که برای مخاطبان شناخته شده خواهد بود. تصاویر منتشر شده از پشت صحنه نیز به خوبی نشان دهنده خط داستانی این اثر هستند، خط داستانی‌ای که بر طبق آن، داستان یک کارآگاه خصوصی بدشانس و پا به سن گذاشته در دهه سی میلادی روایت می‌شود که در شهر نیویورک مجبور است تا با زندگی گذشته خودش به‌عنوان تنها ابرقهرمان شهر دست و پنجه نرم کند.

احتمالاً این تصاویر تازه منتشر شده مربوط به قسمت ابتدایی این سریال هستند و هرچه بیشتر روند تولید سریال ادامه پیدا کند، چیزهای بیشتری از طریق عکس‌ها و ویدیوهای پشت صحنه آشکار خواهند شد. تصاویر و ویدیوهای بعدی نیز ممکن است تعداد بیشتری از بازیگران را نشان بدهد. با این حال، این تصاویر فعلاً فقط نیکلاس کیج در نقش شخصیت اصلی را نشان می‌دهند.

منبع screenrant

source

توسط wisna.ir