دانلود بازی Garden of the Sea برای PC

 

دانلود بازی Garden of the Sea برای کامپیوتر

| بازی باغ دریا |

| نسخه TENOKE |

 

Garden of the Sea بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط Neat Corporation ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که در آن شما می‌توانید در جزایری جذاب و خارق‌العاده کاوش کرده و از تجربه حضور و نگهداری از این منطقه‌ی جادویی لذت ببرید. در بازی می‌توانید به فعالیت‌هایی همچون خانه‌سازی، پرورش گیاه، حیوانات اهلی و … پرداخته و از لحظه لحظه‌ی این ماجراجویی لذت ببرید.

در داستان بازی می‌خوانیم که شما در یک جزیره کوچک بیدار شده و هیچ همراهی به جز حیوانات اهلی و امواج دریا نمی‌بینید. حال که شرایط برای یک زندگی جدید مهیاست، شما باید سعی کنید در جزیره پیش روی‌تان، گل و سبزیجات پرورش دهید و خانه خود را بسازید. در بازی ده‌ها ماموریت جذاب و سرگرم‌کننده برای باز کردن وجود دارد که می‌توانید رفته رفته آن‌ها را کامل کرده و از تجربه این ماجراجویی جذاب لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Garden of the Sea را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Garden of the Sea1 300x169 - دانلود بازی Garden of the Sea برای PC Garden of the Sea2 300x169 - دانلود بازی Garden of the Sea برای PC

 

Garden of the Sea3 300x169 - دانلود بازی Garden of the Sea برای PC Garden of the Sea4 300x169 - دانلود بازی Garden of the Sea برای PC

 

تریلر بازی Garden of the Sea :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7 SP1 or newer
Processor: Intel i5-4590 / AMD Ryzen 1500X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970/1060 or Radeon RX 480

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir