به گزارش پرشین خودرو، اجرای طرح فروش نقد و اقساط وانت آریسان ۲ دوگانه سوز از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه جاری آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، این طرح فروش بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو انجام می شود.

در این طرح فقط چک صیادی بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می شود و وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز است.

قیمت مصوب فروش وانت آریسان ۲ دو گانه سوز در این مرحله از فروش، ۴۱۸ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است و این وانت در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی عرضه می شود.

مبلغ پیش پرداخت نیز ۲۵۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است و در فروش اقساطی ۴ فقره چک با مبلغ ۴۸ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان از متقاضیان برای تاریخ های ۲۰ دی ماه ۱۴۰۳، ۲۰ فروردین، ۲۰ تیر و ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۴ دریافت خواهد شد.

متقاضیان از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی های ایران خودرو می توانند نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. واریز وجه پس از انجام ثبت نام در نمایندگی از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس https://esale.ikco.ir صورت می پذیرد.

جدول فروش وانت آریسان 2

source

توسط wisna.ir