دانلود Tunelf Audio Converter 1.5.0.11 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی

 

دانلود Tunelf Audio Converter

| نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی |

 

Tunelf Audio Converter 1.5.0.11 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی تبدیل فرمت‌های صوتی با قابلیت پشتیبانی از اپل موزیک، آیتونز و همینطور کتاب‌های صوتی با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های MP3, WAV, AAC, FLAC, M4B, M4A است. همانطور که می‌دانید، این روزها تنوع بسیاری در دنیای فایل‌های صوتی وجود دارد و برخی پخش‌کننده‌ها محدود به پشتیبانی از تعداد به‌خصوصی از این فرمت‌ها هستند. اگر که به تازگی یک آهنگ، پادکست، کتاب صوتی یا … را از اینترنت دانلود کرده و به دلیل حجم بالا و یا فرمت ناسازگار، نیاز به تبدیل آن دارید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده این ابزار را از دست ندهید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با یک کلیک، فایل‌های صوتی خود را برای پخش در هر نوع دستگاهی تبدیل کنید.

این نرم افزار به طور خاص یک ابزار حرفه‌ای برای Apple Music, iTunes M4P است که کاربر می‌تواند هر نوع فرمت MP3, AAC, FLAC‌ را به فرمت دلخواه خود تبدیل کند. به طور کلی، سرویس اپل موزیک در هر نوع دیوایس دیگری به جز محصولات اپل غیرقابل استفاده است؛ ولی به کمک این مبدل حرفه‌ای شما می‌توانید هرنوع محدودیت DRM را از روی فایل‌های صوتی برداشته و آن را به فرمت‌های MP3, WAV, AAC, M4A, M4B, FLAC تبدیل و از پخش آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tunelf Audio Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tunelf Audio Converter :

– قابلیت تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی

– امکان تبدیل فایل‌های Apple Music به MP3

– قابلیت تبدیل هر نوع پادکست و کتاب صوتی

– دارا بودن سرعت پردازش بسیار بالا

– حفظ ID3 Tags در حین پردازش

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tunelf Audio Converter1 300x213 - دانلود Tunelf Audio Converter 1.5.0.11 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی Tunelf Audio Converter2 300x213 - دانلود Tunelf Audio Converter 1.5.0.11 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir