شهریار طهماسبی، در گفت‌ وگو با خبرنگار پرشین خودرو، خودرو سهند را یکی از خودروهایی که بیشترین میزان رضایت را در میان مشتریان پارس خودرو داشته است، معرفی کرد و گفت: خودرو سهند نه تنها یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی در میان مشتریان براساس بازخوردها در فضای مجازی است بلکه متنوع‌ترین رنگ‌بندی را نیز به خود اختصاص داده است.

وی از تولید سهند در ۹ رنگ خبر داد و افزود: خودرو سهند در چهار رنگ خنثی یعنی سفید، مشکی، نوک مدادی و نقره‌ای تولید می‌شود.

مدیر پروژه خودرو سهند در ادامه اظهار داشت: رنگ کرم، قرمز آلبالویی، آبی کاربنی، قهوه‌ای و یک رنگ جدید به نام خاکستری تیتانیوم از دیگر رنگ‌های سهند خواهد بود.

شهریار طهماسبی

وی با اشاره به تیپ‌بندی خودرو سهند، تصریح کرد: سهند ساده یا سهند اس فعلا در دستور کار تولید شرکت پارس خودرو قرار دارد اما پس از این مدل، سهند سی ان جی و اتوماتیک نیز تا پایان سال جاری راهی بازار خودرو خواهد شد.

وی همچنین سهند اتوماتیک را یک خودروی فول آپشن معرفی کرد و افزود: سهند اتوماتیک به آپشن‌های ایمنی و رفاهی متنوعی مجهز است و نسبت به سایر تیپ‌ها از جمله مدل دوگانه، امکانات بسیار بیشتری دارد.

طهماسبی در پایان با بیان اینکه قیمت خودرو سهند گازسوز و اتوماتیک هنوز مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: سه تیپ دیگر سهند را نیز در سال آینده راهی بازار خواهیم کرد.

source

توسط wisna.ir