دانلود Hot Door CADtools 14.3.0 - طراحی وکتورهای فنی در Adobe Illustrator

 

دانلود Hot Door CADtools

| طراحی وکتورهای فنی در Adobe Illustrator |

 

Hot Door CADtools 14.3.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، مجهز و حرفه‌ای در زمینه CAD (طراحی به کامپیوتر) است که با آن می‌توانید طراحی‌های فنی را در فرمت وکتور ایجاد کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در محیط Adobe Illustrator، طرح‌هایی حرفه‌ای را ترسیم کنید. همانطور که می‌دانید، ادوبی ایلاستریتور ابزاری است که به کمک آن می‌توانید طرح‌هایی مبتنی بر وکتور را ترسیم کرده و آن را در اندازه دلخواه خود مورد استفاده قرار دهید.

ادوبی ایلاستریتور یک محیط ویرایشگر گرافیک بر پایه وکتور (Vector) است که امکان ویرایش تصاویر را در دسترس شما قرار می‌دهد. این محیط که بیشتر برای طراحان وکتور در موضوعات مختلف طراحی شده، به طور پیش‌فرض مناسب برای طرح‌های فنی نیست. در این مطلب، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با نصب آن می‌توانید امکان طراحی وکتورهای فنی را در این نرم افزار فراهم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hot Door CADtools را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hot Door CADtools :

– امکان ترسیم طرح‌های فنی بر پایه فرمت وکتور

– امکان کار با طرح‌ها در محیط Adobe Illustrator

– امکان تغییر ساده مقیاس ترسیمات با انعطاف بالا

– امکان قرار دادن لیبل برای هر نوع پروژه طراحی

– امکان جابه‌جایی و اندازه‌گیری با دقت بسیار بالا

– سازگاری با Adobe Illustrator 2024 (v28), 2025 (v29)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hot Door CADtools1 300x164 - دانلود Hot Door CADtools 14.3.0 - طراحی وکتورهای فنی در Adobe Illustrator Hot Door CADtools2 300x196 - دانلود Hot Door CADtools 14.3.0 - طراحی وکتورهای فنی در Adobe Illustrator

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir