دانلود بازی My Dream Setup Halloween برای PC

 

دانلود بازی My Dream Setup برای کامپیوتر

| بازی مای دریم ستاپ |

| نسخه TENOKE |

 

My Dream Setup Halloween بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Campfire Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مای دریم ستاپ یک بازی جدید در سبک شبیه‌سازی است که در آن شما می‌تونید اتاقی که همیشه در رویای داشتن آن بوده‌اید را طراحی کنید. در بازی طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها برای مبلمان، کامپیوتر، لوازم جانبی، پوسترها، گیاهان آپارتمانی با امکان طراحی دکوراسیون داخلی در دسترس شماست که می‌توانید با آن‌ها اتاق رویایی خود را داشته باشید.

در این بازی می‌تواند اتاق خود را همانطور که همیشه آرزویش را داشتید طراحی کنید. مبلمان را آن‌طور که می‌خواهید بچینید. با قرار دادن هر بخش از مبلمان می‌توانید سایر قسمت‌ها را جابه‌جا کرده و در موقعیت دلخواه قرار دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید رنگ مبلمان را نیز به سلیقه خود تغییر دهید و از ترکیبات ایجاد شذه لذت ببرید. همچنین با مجموعه عظیم کاغذ دیواری و رنگ‌های دیواری می‌توانید اتاق را کاملا باب میل خود شخصی کنید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با پنج گزینه مختلف آب و هوایی، نمای ظاهری پنجره‌های اتاق را باب سلیقه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی My Dream Setup را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

My Dream Setup1 300x168 - دانلود بازی My Dream Setup Halloween برای PC My Dream Setup2 300x169 - دانلود بازی My Dream Setup Halloween برای PC

 

My Dream Setup3 300x169 - دانلود بازی My Dream Setup Halloween برای PC My Dream Setup4 300x169 - دانلود بازی My Dream Setup Halloween برای PC

 

تریلر بازی My Dream Setup :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or 11
Processor: Dual Core 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or 11
Processor: Dual Core 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir