دانلود Zebra CardStudio Professional 2.5.29.0 - نرم افزار طراحی انواع کارت

 

دانلود Zebra CardStudio

| نرم افزار طراحی انواع کارت |

 

Zebra CardStudio Professional 2.5.29.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی در زمینه‌ی طراحی هر نوع کارت است که به دلیل سادگی بسیار، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند با خلاقیت خود کارت‌های دلخواه‌شان را بسازند. امروزه بیش از هر زمان دیگری ما در یک جامعه جهانی الکترونیکی زندگی می‌کنیم. از کارت‌های وفاداری خریداران گرفته تا شناسه‌های دانشجویی، شرکتی و همچنین کارت‌های کنترل دسترسی و … از جمله‌ی مواردی هستند که به سرعت ما را به سمت دیجیتالی شدن رفتارها می‌برند. اگر که نیاز به ابزاری برای طراحی و تولید کارت‌های این‌چنینی هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

با این محصول نرم افزاری جدید و حرفه‌ای شما می‌توانید توان طراحی و تولید خود در حوزه کارت‌های دیجیتالی را بالا ببرید. با این ابزار شما می‌توانید طی چند قدم ساده، کارت دیجیتالی مورد نظر خود را طراحی و تولید کنید. این نرم افزار به شما امکانی خواهد داد که بسته به نیاز شعلی خود بتوانید کارت ویزیت، کارت ورود و خروج و … طراحی کرده و اضمن طراحی نمای ظاهری (پشت و رو) در کارت، نوار مغناطیسی رمزگذاری شده را نیز به کارت‌ها اضافه و آن را برای استفاده در عمل نیز آماده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Zebra CardStudio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zebra CardStudio :

– مناسب برای طراحی انواع کارت شامل کارت ویزیت، کارت دسترسی و …

– قابلیت چاپ کارت‌ها با قابلیت پیش‌نمایش

– امکان استفاده از عکس، متن و اشکال هندسی برای طراحی کارت

– دارا بودن عملکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zebra CardStudio1 300x225 - دانلود Zebra CardStudio Professional 2.5.29.0 - نرم افزار طراحی انواع کارت Zebra CardStudio2 300x150 - دانلود Zebra CardStudio Professional 2.5.29.0 - نرم افزار طراحی انواع کارت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir