دانلود Bookmarks 13.5.0 - افزونه نشانه گذاری خطوط کد برای ویژوال استودیو کد

 

دانلود Bookmarks

| افزونه نشانه گذاری خطوط کد برای ویژوال استودیو کد |

 

Bookmarks 13.5.0 نام یک افزونه‌ی جدید، رایگان و کاربردی برای ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که با آن می‌توانید از امکان نشانه گذاری (بوکمارک) خطوط کد در این نرم افزار بهره‌مند شوید. Visual Studio Code (VSCode) یک ویرایشگر کد متن باز و محبوب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شد و امروزه به عنوان محیط توسعه‌ی محبوب بسیاری از کاربران در پروژه‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار دارد. این ویرایشگر به دلیل انعطاف‌پذیری، قابلیت شخصی‌سازی و کتابخانه گسترده افزونه‌ها، بین توسعه‌دهندگان محبوبیت زیادی دارد. VSCode از طیف گسترده‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله پایتون، جاوا، سی++ و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

در این مطلب، برای شما عزیزان یک افزونه‌ی جدید را آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید امکان بوکمارک خطوط کد را به ویژوال استودیو کد اضافه کنید. افزونه بوکمارکز، یک ابزار مفید برای توسعه‌دهندگان است که می‌خواهند کد خود را به طور کارآمدتری پیمایش کنند. این افزونه به شما امکان می‌دهد موقعیت‌های مهم در کد خود را علامت‌گذاری کنید و به سرعت بین آنها جابه‌جا شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن افزونه Bookmarks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های افزونه Bookmarks :

– امکان علامت‌گذاری خطوط کد و حذف آن

– امکان پرش به قبل/بعد بین نشانه‌ها

– امکان دسترسی به لیست بوکمارک‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bookmarks1 300x189 - دانلود Bookmarks 13.5.0 - افزونه نشانه گذاری خطوط کد برای ویژوال استودیو کد Bookmarks2 300x189 - دانلود Bookmarks 13.5.0 - افزونه نشانه گذاری خطوط کد برای ویژوال استودیو کد

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir