مانگای «این هیولا می‌خواهد من را بخورد» یک مانگای ترسناک یوری از سای نائکاوا به شمار می‌رود که قرار است به‌عنوان یک انیمه سریالی مورد اقتباس قرار بگیرد. این انیمه سریالی قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی در ژاپن پخش شود و در همین راستا نیز به تازگی تیزری برای آن منتشر شده که همانند یک تیزر هنری است و نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد. علاوه بر این تیزر تازه منتشر شده، تصاویری نیز از این انیمه سریالی منتشر شده که برخی از شخصیت‌های اصلی این اثر تازه معرفی شده را به نمایش در می‌آورد.

در انیمه سریالی «این هیولا می‌خواهد من را بخورد»، صداپیشه برجسته رینا اوئدا قرار است صداپیشگی شخصیت اصلی داستان به نام هیناکو یائوتوسه را برعهده داشته باشد. از ماه اوت سال ۲۰۲۰ میلادی، استودیوی ASCII Media Works روی این مانگا کار کرده تا بتواند آن را به صورت سریالی در مجله مانگای Dengeki Maoh ارائه کند و تاکنون نیز در مجموع هشت جلد از این مجموعه در ژاپن منتشر شده است. جلد نهم نیز قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی به چاپ برسد.

Yen Press نیز نسخه انگلیسی این مجموعه را منتشر کرده است. نائویوکی کازویا و یوسوکه سوزوکی مسئولیت کارگردانی این انیمه سریالی را در استودیو STUDIO LINGS برعهده دارند. میتسوتاکا هیروتا آهنگ‌سازی این اثر را انجام داده و فیلم‌نامه آن را نوشته است و این در حالی است که نوزومی ایکویاما نیز طراحی کاراکترها را انجام داده و کیجی اینای نیز موسیقی این اثر را ساخته است.

خلاصه داستان منتشر شده برای انیمه سریالی «این هیولا می‌خواهد من را بخورد» به شرح زیر است:

«هیناکو یک دانش‌آموز دبیرستانی با گذشته‌ای تاریک است که به تنهایی در شهری در کنار دریا زندگی می‌کند. او که توسط یک احساس دائمی از غرق شدن تسخیر شده است، به سختی می‌تواند حرکات زندگی خسته‌کننده خودش را بگذراند تا روزی که یک هیولا سعی می‌کند تا او را بخورد. پس از اینکه او در یک کشمکش غش می‌کند، از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که توسط یک پری دریایی زیبا نجات پیدا کرده است. با این حال، این رستگاری هزینه‌ای دارد و محافظت توسط پری دریایی فقط تا زمانی ادامه خواهد داشت که هیناکو تبدیل به یک وعده غذایی عالی شود. اولین غریزه هیناکو در برخورد با این وضعیت، فریاد زدن نیست و در نتیجه آن نیز یک رابطه غیرمنتظره بین هیولا و طعمه شکل می‌گیرد.»

منبع crunchyroll

source

توسط wisna.ir