پمپ آب از جمله وسایل ضروری هستند که در مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و دیگر مصارف مهم، کاربرد گسترده‌ای دارند. پمپ های آب علاوه بر تولید در کشورهای خارجی، در کشورمان خودمان نیز توسط متخصصان خبره و توانا در این حوزه، ساخته شده‌اند. با توجه به تولید گسترده پمپ های آب در کشور، در این مقاله، می‌خواهیم شما را با برخی از پمپ های آب که در ردیف برترین پمپ آب های ایرانی قرار دارند، بیشتر آشنا کنیم.

معرفی برترین پمپ های آب

از جمله پمپ های آب ایرانی که با ساختار منحصر به فردشان توانسته‌اند در زمره برترین محصولات قرار گیرند، شامل موارد زیر می‌شود:

پمپ سمنان انرژی

شرکت سمنان انرژی با همکاری مشترک صنایع نوید موتور، در سال 1386، به تولید پمپ های سیرکولاتور خطی شروع به فعالیت نمود. همکاری آنها تا سال 1389 ادامه داشت، تا اینکه، پس از آن، صنایع نوید موتور کار تولید پمپ های سیرکولاتور را با برند پمپ سمنان انرژی به طور کامل در دست گرفت. پمپ هایی که معمولاً توسط این شرکت ساخته می‌شود برای کاربردهای خانگی، صنعتی، کشاورزی و آتش نشانی بسیار مناسب هستند.

پمپ موتوژن: یکی از برترین پمپ آب ها

این پمپ ها در شرکتی به نام موتوژن که بیش از 50 سال سابقه دارد، تولید می‌شود. شرکت موتوژن با بهره‌مندی از دانش متخصصان و تکنولوژی‌های روز دنیا، پمپ هایی را تولید می‌کند که علاوه بر بازار داخلی، در سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. این پمپ ها عبارتند از:

  • الکتروپمپ صنعتی سه فاز تک دور
  • الکتروپمپ صنعتی تک فاز تک دور
  • پمپ موتوژن خانگی
  • الکتروپمپ آب کولری

پمپ توان تک

پمپ های شرکت توان تک پمپ شامل پمپ های کفکش خانگی، صنعتی و فاضلابی و همچنین پمپ های کفکش خروجی از بالا و خروجی از بغل می‌شود. هر یک از این پمپ ها، قدرت و راندمان قابل توجهی دارند و به خوبی می‌توانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند.

بهار پمپ

پمپ های برند بهار پمپ، از رایج‌ترین تولیداتی هستند که در بازار داخلی با استقبال زیادی برخوردار می‌باشند. شرکت بهار پمپ با تولید پمپ های با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، سعی بر این دارد که در فرآیندهای تولید صنعتی و کشاورزی نقش بسیار مهمی داشته باشد. از جمله پمپ هایی که در گروه صنعتی بهار پمپ تولید می‌شود و جزو برترین پمپ های آب هستند، می‌توان موارد زیر نام برد:

  • پمپ شناور
  • پمپ کف کش
  • پمپ لجن کش
  • پمپ سانتریفیوژ

پمپ اسپیکو

صنایع پمپ اسپیکو با بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و ساخت پمپ های مختلف، به عنوان یکی از صنایع برتر در ایران شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده پمپ های شرکت اسپیکو از سایر محصولات مشابه متمایزتر شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا: پمپ های اسپیکو به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساختارشان، از مقاومت زیادی برخوردار هستند. مقاومت بالای آنها موجب می‌شود تا در شرایط محیطی سخت هم از این تولیدات استفاده زیادی شود.
  • تنوع محصولات: شرکت اسپیکو مجموعه‌ای گسترده از پمپ های لجن کش، کف کش، پمپ های هوادهی، پمپ های امدادی و پمپ های اس پی تولید می‌کند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود برای موارد خاصی به کار می‌رود.
  • خدمات پس از فروش: معمولاً این پمپ ها همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌شود. این ویژگی مهم به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت مواجهه با هر گونه مشکل یا تعویض قطعات مورد نیاز، از خدمات گسترده شرکت اسپیکو بهره‌مند شوند.

پمپ ایران تولید

پمپ ایران تولید، یکی دیگر از پمپ های ایرانی هستند که از لحاظ کیفیت و کارایی در رتبه‌های برتر قرار دارند. این محصولات معمولاً برای انتقال و پمپاژ سیالات مختلف از جمله سیالات غلیظ و سیالاتی با دمای بالا (معمولاً روغن داغ) بسیار کاربرد دارند. این ویژگی باعث می‌شود تا از این پمپ ها در صنایع مهم همچون نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط استفاده زیادی شود.

راهنمای خرید برترین پمپ های آب ایرانی

هنگام خرید پمپ های آب ایرانی، آن هم برترین پمپ‌ ها، باید به این مسئله خوب دقت کرد که مراکزی هستند که محصولات اصلی را با برند تقلبی به دست مشتریان عرضه می‌کنند.

بنابراین، هنگام خرید پمپ های آب اصل و با کیفیت، باید به مراکز معتبری همچون کالا صنعتی، رهاب صنعت سپاهان، فامکو و آتور صنعت مراجعه کرد. این مراکز که نمایندگی رسمی فروش پمپ های آب ایرانی را برعهده دارند، با ارائه گارانتی اصلی محصولات، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با اطمینان هر چه بیشتر از این مراکز خریداری کنند.

لازم به ذکر است که خرید از این مراکز معتبر، معمولاً به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین امکان پذیر است. این روش‌های مختلف خرید به مشتریان کمک می‌کند تا در صورت نیاز به پمپ های آب، سریع اقدام به خرید نمایند.

source

توسط wisna.ir