دانلود SoftFever Orca Slicer 2.1.1 - اسلایسر حرفه‌ای پرینترهای 3 بعدی

 

دانلود SoftFever Orca Slicer

| اسلایسر حرفه‌ای پرینترهای 3 بعدی |

 

SoftFever Orca Slicer 2.1.1 نام یک اسلایسر جدید، رایگان و متن‌باز برای پرینترهای سه‌بعدی است که با دارا بودن امکاناتی متعدد، می‌تواند کلیه انتظارات شما را در این زمینه برآورده کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، پرینترهای سه‌بعدی، دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند اشیاء را به صورت سه‌بعدی از مدل‌های دیجیتال تولید کنند. این فناوری به طور قابل توجهی در سال‌های اخیر پیشرفت کرده و به صنایع مختلفی از جمله تولید، پزشکی، معماری و هنر راه یافته است. پرینت سه‌بعدی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی نمونه‌های اولیه، قطعات یدکی و حتی محصولات نهایی را با دقت بالا و هزینه‌های کمتر تولید کنند.

در حوزه پرینترهای سه‌بعدی، مفهومی تحت عنوان اسلایسر وجود دارد که چندین نرم افزار هم در این رابطه عرضه شده است. اسلایسرها نرم‌افزارهایی هستند که مدل‌های سه‌بعدی را به لایه‌های قابل پرینت تقسیم می‌کنند. این نرم‌افزارها به عنوان واسطی بین مدل دیجیتال و پرینتر سه‌بعدی عمل می‌کنند و تنظیمات مختلفی مانند دما، سرعت و نوع مواد را مدیریت می‌کنند. در واقع، اسلایسرها مسئول ایجاد کد G هستند که به پرینتر سه‌بعدی می‌گوید چگونه و با چه سرعتی باید پرینت را انجام دهد. نرم‌افزار فوق، یکی از ابزارهای محبوب در زمینه اسلایسینگ است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مدل‌های سه‌بعدی خود را به راحتی آماده پرینت کنند که در ادامه جزئیات مربوط به این نرم افزار را تشریح خواهیم کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SoftFever Orca Slicer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SoftFever Orca Slicer :

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و آسان

– دارا بودن تنظیمات پیشرفته متناسب با نیاز کاربر

– امکان پیش‌نمایش پرینت

– ساپورت فرمت‌های STL, OBJ و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SoftFever Orca Slicer1 300x209 - دانلود SoftFever Orca Slicer 2.1.1 - اسلایسر حرفه‌ای پرینترهای 3 بعدی SoftFever Orca Slicer2 300x209 - دانلود SoftFever Orca Slicer 2.1.1 - اسلایسر حرفه‌ای پرینترهای 3 بعدی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir