انیمه سریالی خاطرات یک داروساز (The Apothecary Diaries) یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های اخیر در سرویس آنلاین کرانچی‌رول و به طور کلی در دنیای انیمه به شمار می‌رود و طرفداران نیز نیازی نیست که مدت زمان زیادی را برای فصل دوم این انیمه سریالی تحسین شده منتظر بمانند. تاریخ دقیق انتشار فصل دوم این انیمه سریالی در یک تریلر پر زرق و برق آشکار شده و هایپ و انتظار برای فصل دوم را بسیار بالا برده است.

وب سایت رسمی فرنچایز «خاطرات یک داروساز» زمان عرضه فصل دوم این انیمه سریالی در سرویس‌های آنلاین را با انتشار یک تریلر آشکار کرده است. پخش فصل دوم از تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳) شروع خواهد شد و در حدود ۲۳ تا ۲۵ قسمت خواهد داشت که برای پخش در دو بخش مجزا تنظیم شدند. همانند فصل اول، قسمت‌های فصل دوم نیز در سرویس آنلاین کرانچی‌رول پخش خواهند شد.

با توجه به اینکه فصل اول این انیمه سریالی در مارس سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شده، جای تعجب دارد که این انیمه به این زودی بازگشته است. علاوه بر این، فصل دوم این انیمه سریالی قرار است در مدت ۶ ماه پخش شود که به معنای آن است که این فصل از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و این خبر بسیار خوبی برای بینندگان و طرفداران است.

این مسئله در تریلر فصل دوم نیز کاملاً مشهود است که در آن، جلوه‌های بصری، انیمیشن و موسیقی متن مشابه فصل اول است، فصل اولی که به خاطر زیبایی‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در واقع، این انیمه آن‌قدر محبوب بود که باعث شد مانگای آن به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای سال ۲۰۲۴ میلادی تبدیل شود.

کادر اصلی سریال نیز همان افراد سازنده فصل اول خواهند بود که به معنای آن است آن‌ها یک دنباله عالی را رقم خواهند زد. Studio OLM که ساخت انیمه Berserk، انیمه Pokémon و موارد دیگر را برعهده دارد، مسئولیت ساخت فصل دوم را برعهده خواهد داشت. نوریهیرو ناگانوما دوباره نقش کارگردان و آهنگ‌ساز انیمیشن را برعهده می‌گیرد و آکینوری فودساکا نیز بار دیگر مسئول کارگردانی این مجموعه خواهد بود. یوکیکو ناکاتانی طراح شخصیت و کاتسومی تاکائو کارگردان هنری خواهند بود. به طور کلی، این فصل دارای عوامل سازنده قوی است و این واقعیت که آن‎ها در فصل اول کار کردند و با این اثر آشنایی دارند، فصل دوم را بسیار امیدوارکننده می‌کند.

این یک خبر خوب دیگر برای طرفداران این مجموعه است، آن هم پس از اینکه آشکار شد مانگای این مجموعه با وجود متهم شدن هنرمند آن به فرار مالیاتی، ادامه خواهد داشت. تنها دو ماه دیگر تا شروع پخش فصل دوم این انیمه سریالی باقی مانده و این اثر مطمئناً بار دیگر می‌تواند توجه افراد بسیار زیادی را به خودش جلب کند.

منبع screenrant

source

توسط wisna.ir