Crimson Desert، ساخته جدید استودیوی کره‌ای Pearl Abyss، یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز با الهام از عناوینی مانند The Witcher 3 و Assassin’s Creed بوده که دنباله‌ای معنوی برای Black Desert Online محسوب می‌شود.

استودیو توسعه‌دهنده Crimson Desert یعنی Pearl Abyss، طی گزارش مالی اخیر خود، اطلاعات جدیدی درباره Crimson Desert با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است. طبق جزئیات منتشر شده، طرفداران این عنوان می‌توانند مناطق وسیعی از جهان فانتزی Pywel را کاوش کرده و ماجراجویی‌های خاص و به یاد ماندنی واقع در آن را تجربه کنند. داستان Crimson Desert نیز پیرامون مفاهیم برتری و کنترل بوده و بازیکن را برای تغییر سرنوشت خود، به چالش می‌کشد.

حال، این مقدار زمان مورد نیاز که استودیو مدعی آن شده است، تقریباً هم‌اندازه دیگر عناوین مطرح جهان باز و داستان‌ محور خواهد بود. همچنین، این استودیو تأیید کرد که Crimson Desert تا سال آینده منتشر خواهد شد و در کنار آن، همانند GTA Online،‌ یک بخش مجزا از داستان اصلی، به صورت چندنفره و لایو سرویس نیز عرضه می‌شود.

با این وجود، هم اکنون استودیو Pearl Abyss، تمام تمرکز خود را بر روی بخش آفلاین و تک‌نفره گذاشته است. پس از چندین تعویق طی پروسه تولید، به نظر می‌رسد سرانجام Crimson Desert به تاریخ انتشار نهایی خود در سال ۲۰۲۵ نزدیک می‌شود.

source

توسط wisna.ir