دانلود Retrom 0.3.1 - نرم افزار مدیریت لایبرری بازی برای دولوپرها

 

دانلود Retrom

| نرم افزار مدیریت لایبرری بازی برای دولوپرها |

 

Retrom 0.3.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای گیم دولوپرهایی است که به دنبال ابزاری برای مدیریت هرچه بهتر لایبرری‌ها و امولاتورها هستند. این برنامه به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا بتوانند همواره مرتب و حرفه‌ای کارها را پیش ببرند. همانطور که می‌دانید، این روزها ابزارهای متنوعی برای مدیریت بازی‌ها موجود هستند با هدف کمک به کاربر برای ساخت بازی‌ها ساخته شده‌اند. مشکل این است که تقریبا همه‌ی این ابزارها دارای ضعف‌های بسیاری متناسب با عملکردهای مورد انتظار گیم دولوپرها هستند؛ خصوصا دولوپرهای مستقل که نیاز دارند که بازی‌ها رترو (کلاسیک) را تست و مدیریت کنند.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید این مشکلات را با سهولت برطرف کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و گویاست که با کمک آن می‌توانید بازی‌ها را مدیریت کرده و به راحتی هریک از عناوین دلخواه خود را تست و یا اجرا کنید. اگر که از دولوپرهای سبک کلاسیک هستید، این برنامه به شما کمک خواهد کرد که بتوانید امولاتورها را نیز در محیط همین ابزار در دسترس داشته و بازی‌ها را برای الهام‌گیری و تست اجرا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Retrom را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Retrom :

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان مدیریت لایبرری بازی‌ها

– قابلیت اجرای بازی‌های قدیمی با امولاتور

– نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Retrom2 300x148 - دانلود Retrom 0.3.1 - نرم افزار مدیریت لایبرری بازی برای دولوپرها Retrom1 300x148 - دانلود Retrom 0.3.1 - نرم افزار مدیریت لایبرری بازی برای دولوپرها

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir