در حالی که بازیکنان Helldivers 2 تنها می‌توانند روی PC و پلی استیشن ۵ دموکراسی داشته باشند، مدیر روابط عمومی استودیو Arrowhead اعتقاد دارد که عرضه نسخه ایکس باکس نیز چندان دور از ذهن نیست، اما تصمیم آن با توسعه‌دهنده نخواهد نبود.

مدیر روابط‌ عمومی استودیوی Arrowhead، توماس پترسون (Thomas Petersson)، طی پاسخ به سؤال طرفداران در دیسکورد پیرامون احتمال عرضه نسخه ایکس باکس، چنین گفت:

این تصمیم با ما نیست، در واقع سونی و فیل اسپنسر (Phil Spencer) باید درباره آن با یکدیگر توافق کنند. اگر هر دو به این نتیجه برسند که عرضه این عنوان برای ایکس باکس از لحاظ مالی سودآور است، کاملا شدنی خواهد بود. البته به همین صورت، اگر سونی خلاف این را باور داشته باشد، می‌توان انجام آن را محال دانست.

به نظر می‌رسد که پترسون سعی در یادآوری کردن نکته مهمی دارد. اینکه در نهایت، آی‌پی Helldivers متعلق به سونی بوده و Arrowhead نقشی در تصمیم‌گیری برای پورت این عنوان نخواهد داشت. در واقع به همین دلیل است که Arrowhead اجازه عرضه کالا و محصولات مختلف تحت عنوان Helldivers را ندارد. پترسون در ادامه توضیح می‌دهد:

واقعاً دوست داشتیم که چیزهای جالبی برای طرفداران عرضه کنیم، ولی وقتی بحث‌های قانونی و حق مالکیت معنوی وارد ماجرا می‌شود، برند Helldivers کاملاً متعلق به سونی است و آنها تصمیمات نهایی را درباره این فرنچایز می‌گیرند. البته، ما همواره مشورت‌ها و تبادل نظراتی نیز با سونی در این زمینه داشته‌ایم.

بنابراین، هرچند که چنین تصمیمی خارج از توانایی‌های Arrowhead است، اما به نظر نمی‌رسد که دلیلی برای رد احتمال عرضه نسخه ایکس باکس توسط سونی وجود داشته باشد. قطعاً حضور ارتشی از بازیکنان تازه نفس ایکس باکس برای مبارزه با خطرات تهدیدکننده سیاره Super Earth، می‌تواند همان چیزی باشد که Helldivers 2 هم اکنون به آن نیاز دارد.

source

توسط wisna.ir