طبق به‌روزرسانی جدیدی که از طرف سونی منتشر شده، برنامه PlayStation Stars دیگر به کاربران برای هزینه‌های مربوط به اشتراک‌ها امتیاز نمی‌دهد.

این برنامه به کاربران بر اساس میزان هزینه‌ای که در فروشگاه پلی استیشن استور (PlayStation Store) صرف می‌کنند امتیاز می‌دهد و همچنین با انجام ماموریت‌های داخل اپلیکیشن به امتیاز آن‌ها می‌افزاید تا آن‌ها را برای دریافت جوایز مختلف خرج کنند.

تا کنون، هزینه‌های مربوط به اشتراک‌ها مانند پلی استیشن پلاس و EA Play نیز به سطح PlayStation Stars کاربران افزوده می‌شد، اما دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این، امتیازات PlayStation Stars اکنون حدود یک سال پس از تاریخ کسب، منقضی خواهند شد، در حالی که پیش از این، تاریخ انقضای آن‌ها ۲ سال بود.

امتیازدهی PlayStation Stars برای پرداخت اشتراک‌های پلی استیشن حذف شد - گیمفا

این خبر و جزئیات آن در قالب یک ایمیل از سوی سونی به کاربران ارسال شده است. PlayStation Stars در اواخر سال ۲۰۲۲ از طریق اپلیکیشن اختصاصی پلی استیشن راه‌اندازی شد. در آن زمان، سونی اعلام کرد که برنامه دارد این سرویس را در آینده به کنسول‌ها نیز بیاورد.

طبق گفته‌های سونی، با عضویت در PlayStation Stars می‌توانید از مهارت‌های گیمینگ خود برای جمع‌آوری کلکسیون‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد و کسب پاداش استفاده کنید. کمپین‌ها را کامل کنید، امتیاز بگیرید و کلکسیون‌های خود را در ویترین دیجیتالی اپلیکیشن پلی استیشن به نمایش بگذارید تا عشق خود به بازی و تجربیات پلی استیشن را نشان دهید.

source

توسط wisna.ir