با وجود بیش از یک دهه قدمت، Grand Theft Auto 5 همچنان در صنعت بازی و به‌ ویژه در تولید محتوا کانون اصلی توجهات را به خود اختصاص داده است. احتمالاً تنها یک سال با عرضه Grand Theft Auto 6 فاصله داریم و همین موضوع، بازیکنان بیشتری را به سوی GTA 5 سوق می‌دهد. اکنون بر اساس گزارشی که Streams Charts منتشر کرده، GTA 5 همچنان پربیننده‌ترین بازی جهان در پلتفرم‌های استریم است.

در گزارش میزان استریم بازی‌ها طی سه ماهه سوم ۲۰۲۴، GTA 5 با ۵۳۳.۳ میلیون ساعت تماشا رتبه اول را به خود اختصاص داده است. عنوان مذکور به عنوان محبوب‌ترین بازی در توییچ و پلتفرم های دیگر مانند Nimo و Kick، جایگاه خود را حفظ کرد. همچنین در یوتیوب در رتبه اول قرار داشت، اما ML:BB و رویداد اخیر MPL esports با اندکی اختلاف از آن پیشی گرفت.

GTA 5 همچنان محبوب‌ترین بازی جهان روی پلتفرم‌های استریم است - گیمفا

باید تاکید کرد که دیگر بازی‌های لیست، محبوبیت خود را مدیون رویدادهای بزرگ ورزش الکترونیکی هستند. از مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends گرفته تا IEM Rio، برخی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزش الترونیکی در جهان برگزار شده یا در حال انجام هستند که به طور قابل توجهی روی آمار تاثیر گذاشته‌اند. طبیعتاً، GTA 5 تنها یک سرگرمی خالص است و در آن خبری از رویدادهای ورزش‌های الکترونیکی نیست.

بر اساس آمار Streams Charts، همچنین مشخص شد که در سه ماهه گذشته، Black Myth: Wukong محبوب‌ترین بازی جدید بود و ۳۹.۳ میلیون ساعت تماشا را به خود اختصاص داد. EA Sports FC 25 با ۱۴.۷ میلیون ساعت تماشا در رتبه دوم بازی‌های جدید قرار گرفت.

source

توسط wisna.ir